zaterdag 23 juli 2016

Houten ringen

Toen de dames van het HandWerkCafé gingen workshoppen, vroeg ik hen om de spullen van mijn bestellijstje mee te brengen. Deze doos werd dezelfde avond al bij mij thuis bezorgd. Dank je wel dames!



't Waren vooral de ringen die ik nodig had. Ik haakte immers al enkele konijntjes van Herriët die op afwerking wachtten.

Nog een lapje gehaakt om rond de ring te doen, mijn label erop en het konijnkopje vast gemaakt.



Op internet zag ik ook bijtringen voorbij komen met enkel oortjes aan. Dat probeerde ik bij eentje. De oortjes zijn een beetje klein uitgevallen ;).



De laatste ring gebruikte ik om bolletjes aan te hangen. Enkele gehaakte en houten kralen.



Deze ga ik terug losmaken. De kralen zijn volgens mij bewerkt (niet goed voor bijtgrage baby's) en ik mag er niet aan denken wat er kan gebeuren indien een baby'tje de rijgtouwtjes los zou kunnen trekken...

Voor de gehaakte kralen heb ik al een andere bestemming. Ik maakte ook nog een bolletjesslinger, geïnspireerd op de slingers die Lisanne maakte in haar boek. Het is zo leuk om te haken dat ik er nog wel meer wil maken.




Wat ik met de rest uit de doos maakte, krijgen jullie in de volgende weken te zien.

11 opmerkingen:

  1. Wonderful!! Sweet baby toys and the garland is a super idea, looks great! ♥
    Happy weekend, Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aw, these are very sweet! Thanks so much for sharing with us at Snickerdoodle Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie nieuwe spulletjes waar je ook weer leuke dingen van hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So cute! Thanks for sharing :)

    Blessings,
    Edye | Http://gracefulcoffee.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SO cute! :)

    I would love for you to share this with my Facebook Group for crafts, recipes, and tips: https://www.facebook.com/groups/pluckyrecipescraftstips/

    Thanks for joining Cooking and Crafting with J & J!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What fun projects! Thank you for sharing with us on the Art of Home-Making Mondays at Strangers & Pilgrims on Earth! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gepind! De gehaakte oortjes aan die ringen! Topcadeautje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. These are so CUTE! Thank you for sharing at Tuesdays with a Twist! -Marci @ Stone Cottage Adventures

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very cute! Thank you for sharing with #FiberTuesday link party!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. so sweet and with a modern design - which I adore! Thanks for sharing your post with us at @CCBG. http://tryit-likeit.com/link-party-it

    BeantwoordenVerwijderen