dinsdag 7 juni 2016

Zonnehoedjes

De zon kwam in het land, dus zonnehoedje op bij de kleinzoon. Helaas , de hoedjes die ik eerder maakte, pasten niet meer op zijn hoofd. Gelukkig heeft Marieke het patroon in 4 maten op haar blog staan.

Schoondochter zocht in de stofjeskast en ik plaatste me aan mijn naaimachine. Het resultaat:




Ook voor het zoontje van een vriendin van de schoondochter mocht ik er 1 maken. Hier werden andere stofjes voor gekozen.




Voila, 2 kinderhoofdjes beschermd. Laat de zon nu maar schijnen!

11 opmerkingen:

  1. Zo schattig en geweldig mooi! Dankjewel voor de link! Meteen gepind of gepint... ja met een t waarschijnlijk??? :-) Voor ooit eens als hier kleinkinderen komen! Knap gedaan...echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, ze zijn heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie zonnehoedjes. Laat de zomer nu maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. They are amazing, such beautiful creations. Love the fabric choices.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh dan ga ik daar eens kijken heb net een zonnehoedje nodig uurtje in de zon gewerkt maar dat is pittig heet die van jou mogen er zijn leuke stofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn fantastisch!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi en verstandig, het dragen van een zonnehoedje. Toffe stoffen ook ♥.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. P.s. Je gaat het toch wel delen op haar FB? Ze zijn zo mooi gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze allemaal geweldig! En dan ook nog op een prachtig kinderhoofdje dan is het helemaal af. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke hoedjes. Komen zeker goed van pas.

    BeantwoordenVerwijderen