zondag 8 februari 2015

Een leuke verrassing

Enkele weken geleden zag ik bij Hilde een mooie sjaal en polswarmers. Ze waren gemaakt met Fenna, een garen waar ik al veel over las op verschillende blogs. Ik was ook al wel eens de winkel binnengestapt waar ze dit verkopen, maar had telkens pech dat het uitverkocht was.

Een paar dagen nadat ik bij Hilde een reactie plaatste bij haar polswarmers, vond ik 's morgens bij het uitlaten van de hond een dikke envelop in de brievenbus. Op de voorkant stond enkel "voor Leen". Wat was ik blij met de inhoud van de envelop! Een bolletje Fenna en een lief kaartje. Van Hilde!
Zij had nog 1 bolletje over dat ik mocht hebben om het garen uit te testen.


Wat kon ik er beter mee maken dan ook zo 'n leuke, lekker warme polswarmers als die van Hilde? Ik zocht het patroontje op en ze waren snel klaar.



Ondertussen worden ze ook al gebruikt door één van de dochters.




Ik ben fan van Fenna. En van Hilde ;). Nog eens een dikke merci Hilde!

6 opmerkingen:

  1. Ziet er heel gezellig en mooi uit.
    Lief van Hilde!

    Prettige zondag,
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw, bloos, bloos! Dankjewel voor de lieve woorden, Leen! Deze wol leent zich heel goed voor polswarmers, he.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What nice wrist warmers! I love the lacy look that using the V-Stitch produces.
    I would love if you shared this at our Yarn Fanatic Linky Party - http://eyeloveknots.blogspot.com/2015/02/yarn-fanatic-linky-party-23-expression.html.
    Don't forget to enter the yarn giveaway while you're there!
    Alexandra
    EyeLoveKnots.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen