zaterdag 8 maart 2014

Crochet Along - week 9 + 10

Week 9 en 10 zijn bijgewerkt.


Het witte deken wordt gehaakt met Stylecraft Special Chunky en met haaknaald nr. 6. Het is nu 60 x 36 cm.



Het gekleurde deken maak ik met Stylecraft Special DK met haaknaald nr. 4 en is ong. 120 cm breed en momenteel 25 cm lang. Of zeg ik beter kort ;)?


Het nadeel van lang aan hetzelfde deken bezig te zijn, is dat ik dan begin te twijfelen aan de kleurenkeuze... Maar ik ga het zo houden hoor, ik ga er niets meer aan veranderen.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind de kleuren alvast heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zier er al mooi uit ook je kleurenkeuze hoor!
    Die witte vind ik ook heel mooi, heel anders dan alle andere dekens die voorbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie dekens zeg!! Zo leuk om alle verschillende kleuren van iedereen te zien!

    BeantwoordenVerwijderen