maandag 9 september 2013

Bedankjes

Een tijdje geleden deed K. wat babyspulletjes weg. Of wij ze konden gebruiken voor de kleinzoon...
Met veel plezier nam ik ze aan. Enkele van de kleertjes heeft hij ondertussen al gedragen, de speelgoedtractor mag nog even blijven staan tot hij oud genoeg is om er mee rond te rijden ;-).

In ruil maakte ik voor haar kindjes een cadeautje.

Op verschillende blogs zag ik al logeerkussens passeren.  Ik bekeek er verschillende en maakte er 2 in mijn eigen versie.

S. houdt van blauw, auto's, voetbal,... Voor hem vond ik geschikte stofjes in mijn kast.

De autostof gebruikte ik voor het kussen
Ik maakte ook nog een potloodrol. Nu hij naar het eerste leerjaar gaat, mag hij zijn eigen kleurtjes meenemen.

Ik maakte de rol op de manier van tante Bet, zo heb je geen stiklijnen langs de buitenkant.
Samen met een "knuffel-portemonnee" was dit het cadeautje voor S.:


Zusje T. houdt van fuchsia roos en roze stofjes heb ik zeker genoeg in mijn kast ;-).

Net zoals bij de broer werd haar naam op het kussen geflockt.
In plaats van een potloodrol, maakte ik voor haar een hoesje voor de potloden.

Deze werd gemaakt op de manier van Marieke.
En natuurlijk ook voor haar een "knuffel-portemonnee".


Bedankt K. voor de leuke babyspulletjes!


1 opmerking: