maandag 12 augustus 2013

Tussendoortje

De zadelhoes van de jongste dochter haar fiets was dringend aan vervanging toe.

Deze maakte ik een grote 5 jaar geleden met een restje toile cirée van Akotee. Een patroon had ik toen niet, ik probeerde maar wat. Vermits hij 5 jaar dienst heeft gedaan, zal het toch wel goed geweest zijn ;-).

Nu gebruikte ik toile cirée van Ikea en het patroon uit Zo geknipt. Ik stak het ineen zoals ik dacht dat het moest, zonder de gebruiksaanwijzing te volgen. Het is misschien niet helemaal zoals het moet, maar ik vind het er o.k. uitzien.



2 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Ook al was het vorige uit het hoofd, het zal toch goed geweest zijn als het 5 jaar heeft dienst gedaan en deze is ook leuk geworden met die stipjes.
    En benieuwd naar je cadeautjes uit je vorige blogpost nu :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat zou ik ook eens moeten maken voor onze bakfiets, instant stijl!

    BeantwoordenVerwijderen