zaterdag 27 april 2013

Mijn eerste pop

Mijn eerste zelfgemaakte pop...

Het boek van tante Hilde lag hier al een tijdje te wachten.  Ik had er al dikwijls door gebladerd, maar vond het er toch wel een beetje moeilijk uitzien.

Vorige week zag ik de pop die mijn nichtje L. (10 j), met een beetje hulp van haar mama, had gemaakt.  Toen begon het te kriebelen.  Ik wilde het ook proberen.

Gisteren ben ik er aan begonnen.

Zo ver was ik gistermiddag geraakt...
Gisteravond na mijn werk nog wat verder gedaan en dit is het voorlopige resultaat.
Er zijn nog wel een paar schoonheidsfoutjes...
Nu het gezichtje nog borduren.  Spannend ;-)

2 opmerkingen:

  1. Ziet er al heel mooi uit! Succes met het gezichtje. Spannend waarschijnlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi ... en ik doe ook graag mee aan de Give-Away ... :-) ...

    BeantwoordenVerwijderen