donderdag 31 januari 2013

Laptophoes

Enkele maanden geleden heeft de middelste dochter een nieuwe laptop gekocht.  Kleiner en handiger om te vervoeren dan haar vorige.  Er moest dus een nieuwe hoes aangeschaft worden.

Met de boekenbonnen die ik voor mijn verjaardag kreeg, koos ik o.a. het boek "Stof voor durf-het-zelvers" geschreven door Griet en Lies.  Hierin staan een patroon en werkbeschrijving voor een iPadhoes.  De afmetingen paste ik aan en maakte er een laptophoes van.

A couple of months ago, my daughter got herself a new notebook which is smaller and more convenient than the previous one. The notebook, however, needed a new cover.
I received some book coupons for my birthday, which I used to buy the book "Stof voor durf-het-zelvers" by Griet and Lies. The book has a pattern and description for an iPad cover. I adapted the dimensions to make a notebook cover.

Hace unos meses, mi hija se compró un notebook nuevo. Ese notebook es más chico y más conveniente que el anterior, pues necesitaba una nueva funda.
Para mi cumpleaños me habían regalado unos cupones para libros, con los que me había comprado el libro "Stof voor durf-het-zelvers" de Griet y Lies. El libro contiene un modelo y descripción para una funda para un iPad. Ajusté los tamaños para hacer la funda para el notebook.



De laptop kan nu veilig in de rugzak overal mee naartoe.

The notebook can now be transported safely in my daughter's backpack.

El notebook ahora se puede llevar seguramente a donde sea.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten